Uke 21

Mandag
Salat: Cæsar med kylling, bacon, parmesan, syltet rødløk, gressløk, krutonger og romano
Vegetarsalat: Cæsarsalat med egg , avocado, parmesan, syltet rødløk, gressløk, krutonger og romano
Wraps: Emmer helkorn, hummus, grønn oliven, fetafylt spicy chilifrukt og avocado
Varmt: Auberginegryte med linser og quinoa. Serveres med yoghurt og godt brød
Frukt (3kg)

Tirsdag
Sandwich: Grillet ostesmørbrød med mozzarella, skinke, tomat, rødløk, dijonssennep og spinat
Vegetarsandwich: Grillet ostesmørbrød med mozzarella, tomat, rødløk, dijonssennep og spinat
Salat: Emmer helkorn, blåbær, kylling, feta, nykål, rødbeter, ramsløkyoghurt
Varmt: Ølgryte med oksekjaker og rotgrønnsaker med brun ris
Frukt (3 kg)

Onsdag
Salat: Fullkornpasta, god mozzarella, kylling, soltørket tomat, grillet paprika, oliven, basilikum, ruccula og gresskarkjerner
Vegetarsalat: Fullkornpasta, god mozzarella, soltørket tomat, grillet paprika, oliven, basilikum, ruccula og gresskarkjerner
Sandwich: Salami, pesto, brie og spinat
Varmt: Panert rødspette med ovnsstekte poteter og kremet spinat- eple og fenikkelsalat
Frukt (3 kg)

Torsdag
Sandwich: Ajvar, asparges, serrano, stekt sopp og parmesan
Vegetarsandwich: Ajvar, asparges, stekt sopp og parmesan
Salat: Røkt skinke, jarlsbergterninger, ananas, jalapenos, quinoa, mais, tomat, paprika og rhode island dressing.
Varmt: Kyllingbryst med oliven- og kaperssalsa og nypoteter
Frukt (3 kg)

Fredag
Varmt: Pasta bolognese. Serveres med parmesan
Dagens vegetar varmrett
Dagens salat med kylling og feta
Dagens sandwich med ost og skinke
Havrevaffel med friske bær og vaniljeyoghurt (glutenfrie) 30,-
Frukt (3 kg)