Uke 18

Mandag
Salat: Harissa cottage cheese, tunfiskrøre, egg, kikerter, avocado og cherrytomat
Salat: Harissa cottage cheese, kylling, egg, kikerter, avocado og cherrytomat
Vegetarsalat: Harissa cottage cheese, egg, kikerter, avocado og cherrytomat
Wraps: Roastbeef, byggryn, chilimajones, grillet paprika og kapers
Varmt: Curryblomkålsuppe. Topping: ristede kikerter og koriander
Frukt (3kg)

Tirsdag
Sandwich: Clubsandwich med kylling, bacon, cornichons, tomat, aioli, dijonssennep og rødløk
Vegetarsandwich: Clubsandwich med mozzarella, egg, cornichons, tomat, aioli, dijonssennep og rødløk
Salat: Italiensk vårsalat med radicchio rosso salat, borlottibønner, chorizo, stangselleri, gulrot, basilikum, krutonger og parmesan
Varmt: Bacalao med godt brød og aioli
Frukt (3 kg)

Onsdag: Fridag

Torsdag
Sandwich: Leverpostei med bacon, dijonsennep og cornichons
Vegetarsandwich: Rød pesto, brie og oliven
Salat: Spekemat fra Strøm Larsen og nypotetsalat med aspargesbønner, kapers, dill, vårløk og spinat
Varmt: Omelett med skinke, feta, spinat, cherrytomat og potet. Serveres med sidesalat og brød
Frukt (3 kg)

Fredag
Varmt: Lam tagine med couscous og yoghurt
Dagens vegetar varmrett
Dagens salat med kylling og feta
Dagens sandwich med ost og skinke
Havrevafler med friske bær og vaniljeyoghurt (glutenfrie)
Frukt (3 kg)