Uke 17

Tirsdag
Sandwich: Hummus, oliven, kylling, cherrytomat og avocado
Vegetarsandwich: Hummus, oliven, feta, cherrytomat og avocado
Salat: Protein plus med quinoa, linser, bønner, skinke, egg, sitron og cashewkrem
Varmt: Gulrotsuppe med ingefær. Topping: aioli, koriander og chili. Serveres med godt brød.
Frukt (3 kg)

Onsdag
Salat: Varm grillet chevretoast på rugbrød, bacon, bakt søtpotet, timian, rødbeter, tranebær, vårløk, ristede nøtter og frø
Vegetarsalat: Varm grillet chevretoast på rugbrød, bakt søtpotet, timian, rødbeter, tranebær, vårløk, ristede nøtter og frø
Sandwich: Bahn mi med pulled pork, agurk, koriander, ingefær og limemajones
Varmt: Kyllingbryst med brun ris og salat med grønne bønner, erter, mynte, chili og sitron
Frukt(3kg)

Torsdag
Sandwich: Kylling, chorizo, parmesanaioli og grillet paprika
Vegetarsandwich: Avocado, parmesanaioli og grillet paprika
Salat: Pokè med rå sesam- og soyamarinert laks, soyaristede cashewnøtter, syltet rødløk, grønne bønner, gulrot, vårløk, brun ris og agurk
Varmt: Udonnudler, biff og pak choi
Frukt (3 kg)

Fredag
Varmt: Paneng curry med svin og ris
Dagens vegetar varmrett
Dagens salat med kylling og feta
Dagens sandwich med ost og skinke
Havrevafler med friske bær og vaniljeyoghurt (glutenfrie)
Frukt (3 kg)