Uke 13

Mandag
Salat: Serrano, parmesan, bakt søtpotet, grønne oliven, grønne bønner og bulgur
Vegetarsalat: Parmesan, bakt søtpotet, grønne oliven grønne bønner og bulgur
Wraps: Hummus, kylling, feta, soltørket tomat, quinoa, avocado
Varmt: Sellerirotsuppe med grov pølse og gressløk
Frukt (3kg)

Tirsdag
Bagels: Glasert skinke fra Strøm Larsen, fetakrem og grillet paprika
Vegetarbagels: Fetakrem, grillet paprika, avocado
Salat: Bakt sellerirot, chevre, chorizo, granateple, persille, gresskarkjerner og vårløk
Varmt: Boeuf bourguignon med kokte poteter
Frukt (3 kg)

Onsdag
Salat: Cæsar med kylling, stekt pancetta, krutonger, cherrytomat, syltet rødløk, parmesan, rå blomkålskiver og romano
Vegetarsalat: Cæsar med avocado, egg, krutonger, cherrytomat, syltet rødløk, parmesan rå blomkålskiver og romano
Sandwich: Skagenrøre med håndpillede reker, krepsehaler, dill, sitron og lakserogn
Varmt: Indiske kjøttboller med tomat- og currysaus. Serveres med brun ris
Frukt (3kg)

Torsdag
Sandwich: Scampi, feta, cherrytomat, basilikum og aioli
Vegetarsandwich: Egg, cherrytomat, basilikum og aioli
Salat: Clubsalat med kylling, bacon, fullkornpasta, cheddar, krutonger og mais
Varmt: Kyllingshawarma med yoghurtdressing, agurk, sprø salat og lefserull
Frukt (3 kg)

Fredag
Varmt: Chili con carne, pico de gallo, rømme, nachos og brun ris
Dagens vegetar varmrett
Dagens salat med kylling og feta
Dagens sandwich med ost og skinke
Havrevafler med friske bær og vaniljeyoghurt (glutenfrie)
Frukt (3 kg)