Uke 12

Mandag
Salat: Kylling, ristede nøtter og frø, avocado, feta, brokkolitopper, quinoa, basilikum
Vegetarsalat: Ristede nøtter og frø, avocado, feta, brokkolitopper, quinoa, basilikum
Wraps: Chorizo, cornichons, jalapenos, quinoa, aioli, romano
Varmt: Blomkålsuppe med bacondryss og godt brød
Frukt (3kg)

Tirsdag
Sandwich: Meksikansk club sandwich med bacon, stekt egg, chunky guacamole og pico de gallo
Sandwich: Røkelaks, stekt egg, chunky guacamole og pico de gallo
Vegetarsandwich: Meksikansk club sandwich med stekt egg, chunky guacamole og pico de gallo
Salat: Poteter, revet halloumi, skinke, chili, dill, ristede mandler, cherrytomat
Varmt: Svinesnitzel, kålsalat med kapers og sitron og ovnstekte poteter
Frukt (3 kg)

Onsdag
Salat/varmt: Bakt laks, cashewnøtter, syltede grønnsaker, nudler, koriander, lime, sesam- og ingefærdressing
Vegetarsalat: Tempeh, cashewnøtter, syltede grønnsaker, nudler, koriander, lime, sesam- og ingefærdressing
Sandwich: Rødbetsalat, røkt skinke og romano
Varmt: Meksikansk hotpot med kylling tomater og løk. Topping: avocadokrem, koriander, cheddar, reddiker og lime. Serveres med brun ris

Torsdag
Sandwich: Egg, tomat, basilikum, aioli
Salat: Krepehaler, feta, fennikel, byggryn, sukkererter, dill
Varmt: Lasagne med sidesalat, tzatziki og brød
Frukt (3 kg)

Fredag
Varmt: Spicy kyllinglår, ratatouille og potetstappe
Dagens vegetar varmrett
Dagens salat med kylling og feta
Dagens sandwich med ost og skinke
Havrevafler med friske bær og vaniljeyoghurt (glutenfrie)
Frukt (3 kg)