Uke 10

Mandag
Salat: Teriyakikylling, brokkoli, mango, reddiker, syltet ingefær, rødløk, og brun ris
Salat: Teriyakilaks, brokkoli, mango, reddiker, syltet ingefær, rødløk, og brun ris
Vegetarsalat: Brokkoli, mango, reddiker, syltet ingefær, rødløk, og brun ris
Wraps: Chevre, bacon, honning, rødbeter, agurk, vårløk, sprø salat
Varmt: Gresskarsuppe med chili og kokosmelk. Topping: Ristede gresskarkjerner og halloumi
Frukt (3kg)

Tirsdag
Sandwich/varmt: Ferske fiskekaker med rugbrød, yoghurtremulade og sitron
Vegetarsandwich: Eggesalat med spinat og rugbrød
Salat: Ananas, gresskarkjerner, feta, bacon, avocado og kikerter
Frukt (3kg)

Onsdag
Salat: Chicken curry bowl med currykylling, ristede cashewnøtter, bakt blomkål, linser, koriander, agurk
Vegetarsalat: Currytempeh, ristede cashewnøtter, bakt blomkål, linser, koriander, agurk
Sandwich: Pastrami, cheddar, grillet paprika og salsa verde (grønn salsa)
Varmt: Omelett med kylling, feta, spinat og paprika. Serveres med sidesalat og brød
Frukt (3kg)

Torsdag
Sandwich: Marinert svinekjøtt, ananas, ruccula, rødløk, sennepsaioli
Vegetarsandwich: Feta, ananas, ruccula, rødløk, sennepsaioli
Salat: Håndpillede reker, avocado, mango, krutonger, grønne bønner, quinoa, sitron, koriander
Varmt: Fullkornpasta, rød pesto, kylling, spinat og cherrytomater
Frukt 3 kg

Fredag
Varmt: Burger med chili, hvitløk og persille. Serveres med grovt hamburgerbrød, cheddar, syltet rødløk, romano og avocadomajones
Dagens vegetar varmrett
Dagens salat med kylling og feta
Dagens sandwich med ost og skinke
Havrevafler med friske bær og vaniljeyoghurt (glutenfrie)
Frukt (3kg)