Uke 6

Mandag
Salat: Couscous, kylling, artisjokker, oliven, feta, blomkål, mynte, persille, vårløk og tahinidressing
Salat: Couscous, skinke, artisjokker, oliven, feta, blomkål, mynte, persille, vårløk og tahinidressing
Sandwich: Avocadokrem, bacon, parmesan og tomat
Varmt: Middelhavsgryte med kyllinglår
Vegetar: Couscoussalat med artisjokker, oliven, feta, sukkererter, mynte, persille, vårløk og tahinidressing

Tirsdag
Brød: Eggerøre, gressløk, stekt spekeskinke og tomat
Brød: Eggerøre, gressløk, røkelaks og tomat
Salat: Fullkornpasta, grønn pesto, soltørkede tomater, mozzarella, fennikel, basilikum og kylling
Varmt: Kylling-kjøttboller, hoisin, ingefær, broccoli og risnudler
Vegetar: Eggerøre, gressløk, avocado og tomat

Onsdag
Salat: Pokèsalat med marinert laks, syltet ingefær, grønne bønner, soyaristede cashewnøtter, granateple, chilimajo, sitron og brun ris
Salat: Pokèsalat med kylling, syltet ingefær, grønne bønner, soyaristede cashewnøtter, granateple, chilimajo, sitron og brun ris
Sandwich: Skinke, brie og sennespaioli
Varmt: Elghakk med rørte tyttebær – grønnskassuppe med elgkjøtt fra Gudbrandsdalen
Vegetar: Pokèsalat med marinert tempeh, syltet ingefær, grønne bønner, soyaristede cashewnøtter, granateple, chilimajo, sitron og brun ris

Torsdag
Brød: Roastbeef med yoghurtremulade, syltet rødløk og paprika
Brød: Kylling med yoghurtremulade, syltet rødløk og paprika
Salat: Chevre, honning, bakte rødbeter, ristede nøtter og timian
Varmt: Ramen – nuddelsuppe med soabnudler (glutenfrie) og grønnsaker (vegetar)
Vegetar: Egg, yoghurtremulade, syltet rødløk og paprika

Fredag
Varmt: Osso Bocco med gremolata og godt brød
Dagens salat:
Dagens sandwich
Dagens vegetar
Havrevafler med friske bær og vaniljeyoghurt (glutenfrie)