uke 5

Mandag:
Salat: Ristede mandler, soltørket tomat, granateple, feta, rødløk, kylling, quinoa og grønnkål
Vegetarsalat: Ristede mandler, soltørket tomat, granateple, feta, rødløk, quinoa og grønnkål
Sandwich: Ricotta med urter, serrano, oliven og tomat
Varmt: Gulrot- og ingefærsuppe. Serveres med ristede gresskarkjerner, koriander, rømme og brød
Frukt (3kg)

Tirsdag:
Sandwich: Clubsandwich med kylling, bacon, mozzarella, tomat, sennepsaioli, rødløk og sprø salat
Vegetarsandwich: Clubsandwich med avocado, egg, mozzarella, tomat, sennepsaioli, rødløk og sprø salat
Salat: Krepsehaler, appelsin, villris, mais, erter, paprika, agurk og dill
Varmt: Hoisinkjøttboller, fullkornnudler, brokkoli og koriander
Frukt (3 kg)

Onsdag:
Salat: Fullkornpasta, salami, mozzarella, cherrytomater, basilikum og grønn pesto
Salat: Fullkornpasta, kylling, mozzarella, cherrytomater, basilikum og grønn pesto
Vegetarsalat: Fullkornpasta, mozzarella, cherrytomater, basilikum og grønn pesto
Sandwich: Roastbeef, potetsalat, sprøstekt løk, tomat og sylteagurk
Varmt: Omelett med ost, skinke, persille og spinat. Serveres med sidesalat og brød
Frukt (3 kg)

Torsdag:
Sandwich: Bacon, rød pesto, chevre og avocado
Vegetarsandwich: Rød pesto, chevre og avocado
Salat: Paleosalat med egg, byggryn, gresskarkjerner, nøtter, frø, urter, kapers og rødløk
Varmt: Danske frikadeller, salat, rømmedressing og pita
Frukt (3 kg)

Fredag:
Varmt: Spicy kyllinggryte, brun ris, pico de gallo, harissayoghurt og wraps
Dagens vegetar varmrett
Dagens salat med kylling og feta
Dagens sandwich med ost og skinke
Havrevafler med friske bær og vaniljeyoghurt (glutenfrie)
Frukt (3 kg)