uke 49

Mandag
Salat: Kylling, feta, oliven, bulgur, grillet paprika, granateple og vårløk
Salat: Tunfisk, feta, oliven, bulgur, grillet paprika, granateple og vårløk
Wraps: Kyllingcæsar med bacon, parmesan, cæsardressing og romano
Vegetar: Salat med feta, oliven, bulgur, grillet paprika, granateple og vårløk

Tirsdag
Sandwich: Hummus, kylling, syltet rødløk og avocado
Sandwich: Hummus, bacon, syltet rødløk og avocado
Salat: Røkelaks, egg, poteter, rødbeter, purre og rødløk. Serveres med rørosrømme og lefse
Vegetar: Hummus, feta, syltet rødløk og avocado

Onsdag
Salat: Fullkorncouscous, kylling, appelsin, rødkål, syltet ingefær, gulrot og persille
Salat: Fullkorncouscous, reker, appelsin, rødkål, syltet ingefær, gulrot og persille
Sandwich: Serrano, stekt fennikel og avocadokrem
Vegetar: Salat med Fullkorncouscous, appelsin, rødkål, syltet rødløk, gulrot og persille

Torsdag
Sandwich: Elgkarbonade, stekt sopp, cherrytomat og rødløk
Sandwich: Kylling, philadelphiaost, hotsauce, vårløk og avocado
Salat: Dampet broccoli, bacon, quinoa, pinjekjerner, tranebær og rødløk
Vegetar: Sandwich med stekt sopp, philadelphia, hotsauce, tomat og vårløk

Fredag
Varmt: Kylling, cheddar, pico de gallo, brun ris, rømme og tortillas
Havrevafler med friske bær og vaniljeyoghurt (glutenfrie)