Uke 45

Mandag:
Salat: Håndpillede reker, egg, krutonger, fullkornpasta, granateple og dill. Serveres med spicy rhode island dressing
Salat: Skinke, jarlsbergost, egg, krutonger, fullkornpasta og granateple. Serveres med spicy rhode island dressing
Vegetar: Salat med jarlsbergost, egg, krutonger, fullkornpasta og granateple. Serveres med spicy rhode island dressing
Wraps: Kyllingcæsar med bacon, parmesan, cherrytomat, cæsardressing og romano
Varmt: Selleri- og jordskokksuppe. Topping: Bacon, nøtter, timian og persille. Serveres med godt brød
Frukt (3kg)

Tirsdag:
Sandwich: Jalapenoskinke fra Strøm Larsen, cheddar, BBQ-aioli, tomat og sprø salat
Sandwich: Omelett, cheddar, BBQ-aioli, tomat og sprø salat (vegetar)
Salat: Persimom, serrano, mozzarella, basilikum, linser og kikerter
Varmt: Håndstekt falafel i pita med grønnsaker, hummus og tzatziki
Frukt (3 kg)

Onsdag:
Salat: Middelhavkylling med kyllingbryst, feta, oliven, bakt søtpotet, grillet paprika og quinoa
Vegetar: Salat med feta, oliven, bakt søtpotet, grillet paprika og quinoa
Sandwich: Pastrami med pepperrotkrem, ruccula og rødløk
Varmt: Lys lapskaus med tyttebær og flatbrød
Frukt (3 kg)

Torsdag:
Sandwich: Røkelaks, wasabimajones, avocado, tomat og agurk
Sandwich: Salami, chilimajones, avocado, tomat og agurk
Vegetar: Sandwich med cheddar, chilimajones, egg, avocado, tomat og agurk
Salat: Kylling, egg, avocado, parmesan, grønne bønner, tomat og krutonger
Varmt: Kyllingfrikasse med godt brød
Frukt (3 kg)

Fredag:
Varmt: Lam tikka med jasminris
Salat
Sandwich
Vegetar
Havrevafler med friske bær og vaniljeyoghurt (glutenfrie)
Frukt (3 kg)