Uke 44

Mandag:
Salat: Fullkornpasta, god mozzarella, bacon, soltørkede tomater, grillet paprika, basilikum, ruccula og grønn pesto
Salat: Fullkornpasta, god mozzarella, kylling, soltørkede tomater, grillet paprika, basilikum, ruccula og grønn pesto
Sandwich: Ajvar, skinke, feta, basilikum og oliven
Varmt: Mulligatawnysuppe med kylling. Topping: Koriander, vårløk, chili og peanøttsalat. Serveres med godt brød
Vegetar: Salat med fullkornpasta, god mozzarella, soltørkede tomater, grillet paprika, basilikum, ruccula og grønn pesto
Frukt (3kg)

Tirsdag:
Sandwich: Guacamole, parmesan, kylling, stekt fennikel og tomat
Sandwich: Guacamole, bacon, egg, tomat og romano
Salat: Norsk pokè med ramsløkmarinert laks, lakserogn, purre, reddikspirer, gulrot, byggryn og brønnkarse
Varmt: Biff lindstrøm, rødbetsalsa og stekte poteter
Vegetar: Sandwich med guacamole, egg, stekt fennikel og tomat
Frukt (3 kg)

Onsdag:
Salat: Risbolle med teriyakilaks, broccoli, avocado, mais og bønnesalsa og vårløk
Salat: Risbolle med teriyakikylling, broccoli, avocado, mais og bønnesalsa og vårløk
Sandwich: Kalkun med brie og rødbetkrem
Varmt: Omelett med skinke, ost og persille. Serveres med sidesalat og godt brød
Vegetar: Risbolle med teriyakitempeh, broccoli, avocado, mais og bønnesalsa og vårløk
Frukt (3 kg)

Torsdag:
Wraps: Kylling, mango- og currydressing, quinoa, frisk ananas, paprika, vårløk, koriander
Wraps: Håndpillede reker, mango- og currydressing, quinoa, frisk ananas, paprika, vårløk, koriander
Salat: Hokkaidogresskar, ristede gresskarkjerner, stekte kikerter, feta, kruspersille, granateple og brønnkarse
Varmt: Svin korma med basmatiris
Vegetar: Cheddar, mango- og currydressing, quinoa, frisk ananas, paprika, vårløk, koriander
Frukt (3 kg)

Fredag:
Varmt: Pulled chicken, hoisindressing, asiatisk coleslaw og wraps
Salat
Sandwich
Vegetar
Havrevafler med friske bær og vaniljeyoghurt (glutenfrie)