Uke 43

Mandag:
Salat: Ristede kikerter, grov bulgur, kylling, granateple, stekt asparges, cherrytomtat, agurk, reddiker og rødløk
Sandwich: Egg, tomat, skinke og sennepsaioli
Varmt: Brokkolisuppe. Topping: Stekt brokkoli, ristede gresskarkjerner og creme fraiche. Serveres med godt brød.
Vegetar: Ristede kikerter, grov bulgur, granateple, stekt asparges, cherrytomtat, agurk, reddiker og rødløk

Tirsdag:
Wraps: Hummus, kjøttboller, syltet rødløk, kikerter og stekt squash
Wraps: Hummus , kylling, syltet rødløk, kikerter og stekt squash
Salat: Chili- og hvitløksstekt scampi, feta, avocado, appelsin, hvite bønner, koriander, cherrytomat
Varmt: Moussaka. Serveres med sidesalat
Vegetar: Wraps med hummus, bakt søtpotet, syltet rødløk, kikerter og stekt squash

Onsdag:
Salat: Grillet chevretoast med rugbrød, honning og timian, frisk fiken, valnøtter, granateple, rødbeter og rødløk (vegetar)
Sandwich: Havrevafler fra Det norske Vaffelstekeriet med ost, skinke, rødløk, tomat og romano
Varmt: Wraps med chilibeans, cheddar, brun ris, rømme, koriander, spinat

Torsdag:
Wraps med pepperlaks, dill- og pepperrotdressing og coleslaw med rødkål
Salat Kyllingbryst, gulrot- og squashnudler med sataysaus, sukkererter og koriander
Varmt: Pasta bolognese
Vegetar: Wraps med stekt tofu, coleslaw med rødkål og dill- og pepperrotdressing

Fredag:
Varmt: Elggryte med sesongens elgkjøtt servert med ris og rørte tyttebær
Salat
Sandwich
Vegetar
Havrevafler med friske bær og vaniljeyoghurt (glutenfrie)