Uke 42

Mandag:
Salat: Kylling, mango, soyamarinerte cashewnøtter, byggryn og koriander. Mango og currydressing
Salat: Bakt laks, mango, soyamarinerte cashewnøtter, byggryn og koriander. Mango og currydressing
Sandwich: Kremost, skinke, grillet paprika, basilikum, agurk og avocado
Varmt: Ristet gulrotsuppe med chili, rosmarin og kokos. Serveres med krutonger og creme fraiche
Vegetar: Salat med tempeh, mango, soyamarinerte cashewnøtter, byggryn og koriander. Mango og currydressing

Tirsdag:
Sandwich: Serrano, eggesalat, vårløk og tomat
Salat: Bakte jordskokker, bacon, norske epler, linser, vårløk, gressløk-cottage cheese
Varmt: Harissakylling med couscous og yoghurtdressing
Vegetar: Sandwich med asparges, eggesalat, vårløk og tomat

Onsdag:
Salat/Varmt: Lammespyd og potetsalat med mandler, halloumi og cherrytomater
Salat/Varmt: Kyllingspyd og potetsalat med mandler, halloumi og cherrytomater
Sandwich: Salami, chiliomajones, stekt fennikel og tomat
Vegetar: Potetsalat med mandler, halloumi og cherrytomater

Torsdag:
Sandwich: Krabbesalat med avocado
Sandwich: Karrikylling-salat med paprika og mais
Salat: Tunfisk nicoise med egg, poteter, svarte oliven, grønne bønner, kapers, cherrytomat, rødløk og dill
Varmt: Ramen med kylling, nudler, bok choi, vårløk, gulrot og bønnespirer
Vegetar: Nicoisesalat med egg, poteter, svarte oliven, grønne bønner, kapers, cherrytomat, rødløk og dill

Fredag:
Varmt: Panangcurry med kylling og jasminris
Salat
Sandwich
Vegetar
Havrevafler med friske bær og vaniljeyoghurt (glutenfrie)