Uke 32

Mandag:

Salat: Byggryn, parmesan, persille, nyhøstet buntløk, gulrot, timian, laks, egg
Salat: Byggryn, parmesan, persille, nyhøstet buntløk, gulrot, timian, kylling, egg
Sandwich: Skinke, brie, grillet aubergine og grønn pesto
Varmt: Pastinakksuppe med pastinakkchips, gorgonzola og chorizoterninger
Vegetar: Salat med byggryn, parmesan, persille, nyhøstet buntløk, gulrot, timian, egg

Tirsdag:

Sandwich: Salami, soltørket tomat, sorte kalamataoliven, mozzarella og aioli
Sandwich: Kylling, soltørket tomat, sorte kalamataoliven, mozzarella og aioli
Salat: Syltet rødløk, gressløk-cottage cheese, avocado, linser, skinke
Varmt: Curry med kikerter, spinat og grønnkål med brun ris
Vegetar: Soltørket tomat, sorte kalamataoliven, mozzarella og aiolo

Onsdag:

Salat: Quinoa, tørket ananas, pistasjenøtter, kokosflak, tranebær, koriander, vårløk, kylling og ruccula
Sandwich: Ricotta, timian, bacon, rød pesto, rødløk og cherrytomat
Varmt: Omelett med chevre, squash og oregano. Serveres med salt og godt brød
Vegetar: Quinoa, tørket ananas, pistasjenøtter, kokosflak, gojibær, koriander, vårløk og ruccula

Torsdag:

Sandwich: Kjøttboller, ajvar, avocado og grillet paprika
Sandwich: Serrano, ajvar, feta, avocado, grillet paprika
Salat: Couscous, hvite bønner, sumac, gulrot, oliven, aspargesbønner og kylling
Varmt: Indisk daal linsegryte med raita og brød
Vegetar: Sandwich med feta, ajvar, avocado, grillet paprika

Fredag:

Varmt: Lapskaus med lokalprodusert kjøtt fra Øyerfjellet, rørte tyttebær og flatbrød
Dagens salat med kylling og feta
Dagens sandwich med ost og skinke
Dagens vegetar
Havrevafler med friske bær og vaniljeyoghurt (glutenfrie)