Uke 26

Mandag
Salat: Gresk salat med oliven, feta, granateple, bakt søtpotet, grillet paprika, oregano, linser (vegetar)
Sandwich: Sennepsglasert skinke med cheddar, chiliaioli, bifftomat og cornichon
Varmt: Gresskarsuppe med ristede gresskarkjerner, rømme og godt brød

Tirsdag
Sandwich: Club med kylling, bacon, sesongens tomater, avocado, rødløk og aioli
Sandwich: Club med røkelaks, egg, sesongens tomater, avocado, rødløk og aiol
Salat: Grønnkål, håndpillede reker, svarte bønner, quinoa, mango og nøtter
Varmt: Asiatisk kyllinggryte med jasminris
Vegetar: Clubsandwich med egg, mozzarella, sesongens tomater, avocado, rødløk og aiol

Onsdag
Salat: Kylingcæsar med norske jordbær, avocado, kyllingbryst, parmesan, krutonger og romano
Salat: Kylingcæsar med norske jordbær, avocado, bacon, parmesan, krutonger og romano
Wraps: Hoisinbakt laks, aspargesbønner, appelsin, chili, koriander og rødkål
Varmt: Linsegryte
Vegetar: Cæsar med norske jordbær, egg, avocado, parmesan, krutonger og romano
Frukt (3kg)

Torsdag
Sandwich: Sesongens tomater, god mozzarella, basilikum, vårløk og grønn pesto (vegetar)
Sandwich: Sesongens tomater, egg, vårløk og grønn pesto (vegetar)
Salat: Fullkornpasta, rabarbram fenalår, blåmuggost, avocado, chili og ruccula
Varmt: Lammeragu med pasta

Fredag
Chili con carne, nachos, brun ris og rømme
Dagens salat med kylling og feta
Dagens sandwich med ost og skinke
Havrevafler med friske bær og vaniljeyoghurt (glutenfrie)