Uke 23

Mandag

Salat: Røkelaks, egg, cherrytomater, ruccula, perlespelt, avocado og syltet rødløk
Salat: Kylling, egg, cherrytomater, ruccula, perlespelt, avocado og syltet rødløk
Sandwich: Cheddar, salami, avocado, tomat, spirer og bbq-aioli
Varmt: Karri- blomkålsuppe med brød
Vegetar: Egg, cherrytomater, ruccula, perlespelt, avocado og syltet rødløk

Tirsdag

Brød: Philadelphia, chorizo, jalapenos, paprika og ruccula
Brød: Philadelphia, scampi, jalapenos, paprika og ruccula
Salat: Skinke, jarlsbergost i terninger, mais, krutonger, pasta og rhode island dressing
Varmt: Teriyaki-kyllinglår med ris
Vegetar: Sandwich med philadelphia, avocado, tomat, jalapenos, paprika og ruccula

Onsdag

Salat: Håndstekte falafler, hummus, bakt søtpotet, feta, rødbeter, gulrot og tahinidressing (vegetar)
Salat: Kyllingbryst, hummus, bakt søtpotet, feta, rødbeter, gulrot og tahinidressing
Sandwich: Eggesalat, bacon og cherrytomat
Varmt: Fullkornpasta med fennikel, håndpillede reker, tomater og dill

Torsdag

Wraps: Bakt laks, tzatziki, avocado, quinoa, dill og vårløk
Wraps: Kylling, tzatziki, avocado, quinoa, dill og vårløk
Salat: Paleosalat med kylling, kikerter, chili, hvitløk, ristede mandler, paprika og persille
Varmt: Hakkebiff med stekt spisskål, brokkoli og poteter
Vegetar: Wraps med feta, egg, tzatziki, avocado, quinoa, dill og vårløk

Fredag

Varmt: Lasagne med salat, tzatziki og godt brød
Dagens salat med kylling og feta
Dagens sandwich med ost og skinke
Dagens vegetar
Havrevafler med friske bær og vaniljeyoghurt (glutenfrie)